torsdag den 15. december 2011

//grynede sue //grainy sue








































//har virkelig glædet mig til at vise jer billederne af mit outfit med de nye bukser fra dragon tattoo kollektionen!! til min store skuffelse opdager jeg, at billederne er super uskarpe, trist:-( men men, jeg poster dem alligevel - i skal ikke snydes for at se dem "in action";-)

alt i alt er jeg er SÅ glad for bukserne - synes de er både rå og elegante på samme tid, og så kostede de sølle 179kr!?! hvad synes i om dem? er det noget for jer? hav en rigtig dejlig torsdag!!

//i was really excited about showing you guys my outfit with the new pants from the dragon tattoo collection!! to my disappointment i found out that the pics are super blurry, sadness:-( however, i will post them anyway - you are not to miss out from seing them "in action";-)

in total, im SO happy about these pants - i think they are both edgy and elegant at the same time. they cost a mere 179kr (around 32$) what do you guys think, do you like them?? have a wonderful thursday!!

love
modepistol

17 kommentarer:

  1. Love your leggins :D ! Really great outfit !
    Big kiss from:






    mfashionmyobsession.blogspot.com

    SvarSlet
  2. The Dragon Tattoo collection is so amazing! These are great, love your shoes too & how you combined it. Your style is amazing, it reminds me of Lisbeth Salander herself....

    SvarSlet
  3. omg these pants are friggen amazing! I bloody love them, so jel right now haha, and I think the pics are fab, especially the first one! You look great gurl x

    SvarSlet
  4. I like this post and your blog!!!! 8)
    i wanna invite you on my blog where you’ll find something new about a famous italian singer...don’t miss it!!!!!
    if you like my blog follow me!!

    http://www.asipoffashionbaby.blogspot.com

    SvarSlet
  5. I love your pants! :)

    Love,
    Marie ♥

    http://marie-en-rose.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Beautiful outfit. Love your blog. Tati.

    SvarSlet
  7. thank you so much for all the lovely comments!! i really appreciate it;-)

    SvarSlet
  8. Bukserne er helt vildt fine til dig. Fin styling også, du ser godt ud :)
    www.myown-jo.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Hej Jo

    tusind tak:-) hvor er du sød, dejligt at du også følger med på min blog!! jeg følger i hvert fald din hihi

    SvarSlet
  10. De sidder rigtig godt på dig!


    // PERNILLE

    Tjek min blog www.3hurtige.blogspot.com :)

    SvarSlet
  11. Tak, hvor er du sød Pernille:-)

    love
    modepistol

    SvarSlet
  12. Sikke et flot outfit! Utroligt hvad man kan få for 179,- kr. Jeg kan godt lide at du holder det lidt minimalistisk, men ikke kedeligt :D Jeg er blevet fast læser, og du må meget gerne kigge forbi min blog.
    -Josephine
    veryimportantpassion.blogspot.com

    SvarSlet
  13. <3 the trousers!

    http://thisisenglandye.blogspot.com/

    SvarSlet
  14. Super fedt outfit! Er vild med bukserne. Og tak for blogtippet ;-)

    SvarSlet
  15. @Josephine: tusind tak for det:-) det er helt utroligt med h&m af og til, og de bukser er endda også lækre at have på. Dejligt at du er blevet fast læser - det gør mig rigtig glad!! Jeg besøger helt sikkert din blog Josephine. Hav en skøn lørdag!!

    @jessica and Jen: thanks so much you guys!! i will send the compliments to my photographer also;-)

    @Tess: Mange tak - er også vild med dem hehe og det var så lidt;-) hav en fantastisk weekend:)

    SvarSlet