torsdag den 1. marts 2012

//bjørg jewellery - the earcuffs

white knight earcuffs by bjørg


source


//de her cuffs er mit ultimative drømmekøb i de her dage. jeg er vild med de associationer de giver mig - smukke enhjørninge, alfer, eventyr, magi og drømme!!

designeren, bjørg, har en baggrund indenfor kunst, hvilket jeg synes skinner igennem i hendes fantastiske kreativitet og unikke smykker.

bare jeg bliver en glad lille enhjørning en dag...;-)

//these cuffs are my ultimative dream buy these days. i love the associations they give me - beautiful unicorns, elves, adventure, magic and dreams!!

the designer, bjørg, has a background in art, which i think is clearly reflected in her fantastic creativity and unique pieces.

i hope to become a happy little unicorn some day...;-) 

love!
modepistol

2 kommentarer:

  1. Bjørg's designs er så fede! :))

    tatevikn.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja, er de ikke?? huner virkelig super dygtig - laver de smukkeste ting!! Ville ønske jeg havde en masse penge, så jeg kunne købe alle hendes fine designs;-)

    SvarSlet