mandag den 5. marts 2012

//designer focus - isabel marant




//der er så mange fantastiske designere derude, som på hver deres egen måde fortolker moden, skaber den og giver deres bidrag til, at moden udvikler sig (og til, at vi andre har lækkert tøj på kroppen;-) derfor vil jeg gerne "give lidt tilbage" og lave min egen lille hyldest til mine yndlingsdesignere her på bloggen - og det er mange, rigtig mange!!

isabel marant har jeg haft kendskab til i mange år, måske uden helt at forstå mærket. jeg tror ikke nødvendigvis at det er designet, som har fejlet i vores relation. min tidligere manglende interesse for isabel marants designs er nok en kombination af mangel på modenhed og modet til at turde stikke mere ud fra mængden. heldigvis har min lidenskab til de franske modeskabere eller mediernes vilde hype overvundet min tvivl, og jeg er vild med tøjet/skoene/smykkerne. 

ovenfor er fire af mine absolutte favoritter nappet fra net-a-porter, enjoy;-)

//there are so many fantastic designers out there, who in their own way interprets fashion, create it and give their contribution to the development of fashion (and make sure that we have nice clothes to wear;-) therefore i'd like to "give back" and make my own little tribute to my favorite designers on this blog - and those are quite a few!!

i've known the brand isabel marant for many years without ever really understanding it. i don't necessarily think that this is due to the design but more likely to be related to my lack of maturity, and my fear of standing out in a crowd. luckily, my passion for french designers and the hype around isabel marant in the danish media has overcome my doubt, and i absolutely adore the clothes/shoes/jewellery.

above you have four of my absolute favorites snacthed from net-a-porter

love!
modepistol

Ingen kommentarer:

Send en kommentar