onsdag den 14. december 2011

//bestemt, mig?? //determinant, me??



































//jeg præsterede den vildeste hit and run nogensinde i h&m her til morgen!! som i ved, var det min plan at møde op kl 9 (det gjorde jeg næsten;-) til preshopping på dragon tattoo kollektionen.

mit "mål" var de ultra seje bukser i imiteret læder, så ind i butikken strøg jeg og 15 raske minutter senere blev de mine, hurra!! jeg glæder mig til at vise jer mine nye yndlinge - ind til videre må i nøjes med en lille teaser;-) hav en fantastisk onsdag!!

//this morning i made the craziest hit and run ever in h&m!! as you guys know, my plan was to show up at 9 am (which i almost did;-) for the dragon tattoo preshopping event.

my "aim" was the ultra cool fake leather pants, so in the shop i went and 15 hectic minutes later they were mine, hurrah!! im looking forward to show you my new favorites - for now im just gonna show you this little teaser;-) have a fabulous wednesday!!

20 kommentarer:

  1. love this post and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. thanks ladies;-) and thank you for following my blog Francesca!! I will definitely have a look at your blog,

    love
    modepistol

    SvarSlet
  3. De ser fede ud. Fin blog du har :)
    www.myown-jo.blogspot.com

    SvarSlet
  4. :O Putting those leggings on my wishlist ASAP!!! They're so fit!

    x
    aloveforvogue.blogspot.com
    Feel free to comment/follow

    SvarSlet
  5. I love those leather pants!

    PD: You need to leave me your mail to participate in the contest!

    SvarSlet
  6. great post.
    i hope you have time to check out my blog and share some comments.
    Can you follow each other? :)
    kiss,yumiKo

    MY BLOG

    FOLLOW ME ON BLOGLOVIN

    MY FACEBOOK PAGE

    MY TWITTER

    MY FASHION NEWS

    SvarSlet
  7. @wynne: will show you asap - promise;-)

    @jo: tusind tak!! og ja, de er så fede, virkelig et godt køb:)

    @chrissi: you should!! they are so nice!!

    @lidia: oh, i totally forgot:-( thank you so much for reminding me, so sweet of you:-)

    @yumiKo: will check out your blogs asap, thank you so much for visiting my blog and following!!

    love
    modepistol

    SvarSlet
  8. Wuhuu tillykke med dem :D

    http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet
  9. It looks like a nice find. You will surely look awesome with those pants.

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: http://www.saboskirt.com
    BLOG: http://www.saboskirt.blogspot.com

    SvarSlet
  10. The materials and texture alone tell me that this is an awesome piece of clothing.

    SvarSlet
  11. tak michelle:-) er rigtig glad for dem. har du været i h&m og shoppe kollektionen??

    .sabo skirt girl: thanks, will show you very soon;-)

    Jess:it is indeed, the combination is fantastic, i think Trish did great with this collection, she's very talented:)

    SvarSlet
  12. De ser rimelig cool ud, de der bukser! :)

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
  13. jeg er i hvert fald ret vild med dem ind til videre:-) jeg laver en outfitpost senere idag, så du er velkommen til at læse med og se hvordan de ser ud "in action";-)

    outfitpost with the new faux leather pants will come later today!! hope to see you guys!!

    love
    modepistol

    SvarSlet
  14. Hey there! amazing blog, i'm following you now!!!
    Kisses from http://16andahalf.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Thanks Stephanie, makes me so happy:-)

    love
    modepistol

    SvarSlet
  16. I also wanted the leggings but they were sold out super fast everywhere :(
    Enjoy darling!
    xxx

    SvarSlet
  17. De er så flotte.
    Ærger mig over at jeg sov over mig og aldrig kom i tide.
    :)

    SvarSlet
  18. hej Emili

    ja, jeg var også lige ved at komme for sent op - er glad for at jeg alligevel satte turbo på;-)

    SvarSlet