lørdag den 10. marts 2012

//malmö weekend

by marlene birger dress, shoe biz shoes, margit brandt blazer





opne art workshop @ moderna museet malmö

resting/digesting

the place to be (in malmö)

machinery @ moderna museet malmö

mega size moldboard (i assume:-)

swedish "macka" with ham, cheese and super mustard

deep

interesting artwork about the conflicting emotions of admiration/jalousy between girl friends

taking a closer look (i might need laser op on my eyes some day)

wonderful little pieces of heaven made by former cook @ birthday party

//billederne er fra min dejlige weekend i sidste uge - life is tough;-) jeg klarer den lige akkurat!! jeg har haft en langsom lørdag ind til videre, nespressokaffe på sengen, hyggesludder med min kæreste og nu bør jeg hoppe i bad og gøre klar til fødselsdagsfest...

nyder i weekenden?? har i spændende planer?? 

//the pics are from my lovely weekend last week - life is tough;-) i barely get by!! so far i've had a slow saturday, nespresso coffee in bed, cosy time with my bf, and now i ought to take a shower and get ready for a birthday party..

are you guys enjoying the weekend?? any exciting plans??

love!
modepistol

2 kommentarer:

  1. Hej,

    Hvordan kommer man i kontakt med dig på mail? Jeg synes ikke rigtig jeg kunne finde din adresse noget sted på siden og vil rigtig gerne sende noget til dig.. skriv på dapah1@hotmail.com hvis du er interesseret i at tale :)
    kh
    daria

    SvarSlet
  2. Hej Daria, troede faktisk jeg havde skrevet min email her på bloggen, sorry;-) jeg sender dig en mail med det samme. kh Mia

    SvarSlet