lørdag den 10. december 2011

//vaskedag //laundry day

shirt polo ralph lauren, dress h&m, tights henry holland, boots gardenia


details matter!! glittery hairband from street market in seoul











































































//af og til kommer jeg i fjollehumør og får lyst til at tage lidt anderledes billeder. Dem skal mine dejlige læsere selvfølgelig ikke snydes for at se, så her er resultatet af mine tossestreger på vaskeriet;-)

har eksperimenteret lidt med billeder i "trylleshop" for at opnå en mere lomo-isk effekt. Kan i li' resultatet og kjolen?:-) 

hav fortryllet lørdag alle jer derude!!

//sometimes i get into this silly mood and want to make my pictures a bit different. You, my lovely readers, should not be cheated from seing these pics of course. So...here is the result of my playful day at the laundromat;-)

i have experimented a bit with the pics in "magicshop" to get a more lomoish effect. Do you like the result?? and the dress?:-)

20 kommentarer:

  1. Du ser fortryllende ud. Glæder mig til mange flere kreative billeder!

    SvarSlet
  2. Tusind tak for din søde kommentar:-) jeg glæder mig til at dele dem!!

    kh
    modepistol

    SvarSlet
  3. Lovee your outfit its suuuperr cute. great blog. thanks for stopping by on by blog and for the lovely comment.

    love alex,
    itsmineimadeit.com

    p.s- i would love to follow eachother.. ill startt

    SvarSlet
  4. looking fabulous for a laundry day! ;)

    http://giaa-fashion.blogspot.com

    SvarSlet
  5. cute outfit! love the kitty hair tie ehehe

    xx
    Glass of Fashion

    SvarSlet
  6. Awwww, how sweety ! Really love this outfit !
    Big kiss from:





    mfashionmyobsession.blogspot.com

    SvarSlet
  7. I love the touch of the stockings :)

    Have a nice week darling!
    xxx

    SvarSlet
  8. Det er bare super, hvad du har vist os indtil nu.
    Og ændringerne på din forside. Godt gået.KLJ.

    SvarSlet
  9. Thank you for leaving a comment on my blog! You should visit Helsinki before London if you like Moomin :) Hello from Helsinki!

    xxx
    E
    http://dragonflyelisabeth.blogspot.com/

    SvarSlet
  10. Hvor er det bare en fantastisk kjole, og hvor er du bare smuk!!
    Tak for din kommentar på min blog - Kan godt forstå du drømmer om Wangs nederdel, den er godt nok også lækker!!

    Jeg følger dig nu ;)

    looove
    astridelizabethsylvest.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Hejsa.
    Jeg er skribent på blogredaktionen på jegelskermode.dk, og som du måske ved anmelder vi hver uge ugens outfit. Dette outfit er valgt ud til næste uges outfit! :-) Så hold øje med siden mandag hvor det vil blive postet på hjemmesiden, og keep up the good work.

    // Signe - skribent på jegelskermode.dk

    SvarSlet
  12. Hej Signe, hvor fint:-) jeg holder øje så og tak!

    kh

    SvarSlet
  13. Hvor er den fed din kjole :-)

    SvarSlet
  14. Tusind tak Louise:-) er også rigtig glad for den!!

    kh
    modepistol

    SvarSlet
  15. Elsker dine tights - fierce fierce ;)

    Tjek min blog hvis du lyster
    www.3hurtige.blogspot.com

    / Ha' en fantastisk dag
    Pernille

    SvarSlet
  16. your hairband!!!!!!!!!!!!!
    Super cute!

    SvarSlet