mandag den 2. januar 2012

//craving blake

blake copenhagen tee, source blameitonfashion







































//fik i en god start på det nye år?? jeg håber i alle har haft en fantastisk nytårsaften, hvad enten den stod på fest, middag med venner, kæreste, familie eller noget helt andet;-) jeg havde selv en dejlig aften med lækker mad, hygge med vennerne og louis laurent!! billede af min nytårskjole får i senere - promise!

idag craver jeg blake copenhagens seje tee med det karakteristiske print - me likey;-) jeg er åbenbart gået i t-shirt mode i de her dage!! er i også varme på blake??

//did you guys get a good start to the new year?? i hope you all had a fantastic new years eve, whether it was spent at a party, dinner with your friends, your partner or your family - or something entirely different;-) i had a wonderful evening with delicious food, the company of close friends and louis laurent!! the picture of my new years dress, i'll show you guys later - promise!

today, i'm craving blake copenhagen's cool tee with the characteristic print - me likey;-) i've officially entered a t-shirt mode these days!! are you guys also hot for blake??   

love!
modepistol

Ingen kommentarer:

Send en kommentar