søndag den 18. december 2011

//juletræet //the christmas tree

source



















//idag står i julehyggens tegn!! der skal hentes juletræ og traditionen tro, skal jeg ud og fælde det selv - wish me luck;-) indrømmet, så er jeg ret glad for den slags små traditioner, som virkelig får mig til at føle, at nu er det  for alvor jul.

jeg er glad og det er lige akkurat begyndt at sne - er det perfekt timing eller hvad??;-) jeg håber, jeg kan tage nogle skønne billeder til jer derude.

hav en fantastisk søndag:-)

love
modepistol

//today is for christmas gathering and good campany!! im going to get my christmas tree and according to tradition i will go and get i myself - wish me luck;-) i admit im a sucker for these kinds of tradtions that really make me realise that christmas is here.

im so happy and it just started snowing - is this the perfect timing or what??;-) i hope to make some nice pictures for you guys to see.

have a lovely and christmassy sunday:-) 

love
modepistol

4 kommentarer:

  1. Så kan det da ikke blive mere julet end det ;)

    www.3hurtige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. i would love love love to do a photoshoot there!!
    gorgeous photo

    xo
    Jinna
    http://greaseandglamour.com

    SvarSlet
  3. I love the snow!


    Puck // ONEOFPOINTS.com
    http://oneofpoints.com

    SvarSlet