onsdag den 4. januar 2012

//sadness is a blessing



//min blogindsats er lidt svækket i denne uge, hvilket jeg virkelig beklager. det er så dejligt. at i læser med derude, så jeg synes det var på sin plads at fortælle jer at min "tavshed" skyldes opstart på job og projekt flytning til ny bolig;-) er i vilde med at flytte eller er det bare noget der skal overstås?

jeg synes det er både godt og skidt, men jeg glæder mig til at blogge fra mine nye omgivelser!! i får lige lidt lækker musik fra smukke og talentfulde lykke li - hun er en af mine yndlings!

//my blog effort is a bit weakened this weak, and i wanna apologize in advance. i'm so happy that you guys are reading my blog, so i thought the appropriate thing was to tell you that my "silence" is due to start at work and project moving to my new apartment;-) do you guys like moving or do you feel like just getting over with it??

i think it's both good and bad but i'm looking forward to blogging from my new premises!! here is some hot music for you from the beautiful and talented lykke li - she's one of my favorites!

love!
modepistol

1 kommentar:

  1. Lykke Li is fantastic <3
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    SvarSlet