tirsdag den 20. marts 2012

//B L A X

source nelly
source nelly



//jeg har gjort endnu en "good deed" for mit hår;-) kan i gætte hvad?? jeg har købt de meget hypede og fashionable blax elastikker. havde egentlig troet, at jeg ville købe de sorte, men så spottede mit øje den knald pinke udgave, og så var jeg hooked!! billeder skal i nok få, har lavet mig en sjov hair do idag, inspireret af en pige jeg så i weekenden

//i did another "good deed" for my hair;-) can you guess what?? i boght the much hyped and fashionable hair bands from blax. i actually thought i as going to buy the black ones but when i spotted them i a raving pink i totally changed my mind!! pictures will be posted for sure:-) i made a crazy hair do today - inspired by a girl i saw this weekend

love!
modepistol

Ingen kommentarer:

Send en kommentar