tirsdag den 27. marts 2012

//DREAM BOAT

stella mccartney booties from net-a-porter

stella mccartney booties - i love the studded heels

//hey ladies!! håber i har haft en dejlig dag og aften?? jeg er lige kommet hjem fra min ugentlig hyggemiddag med veninderne, tirsdagsmiddag (som ofte ikke bliver om tirsdagen, men sådan startede det og siden har vi altid kaldt det sådan:-) min veninde har fået den sødeste lille kattekilling, som vi alle på skift har beundret, aet og leget med!! håber jeg kan tage nogle gode billeder af den snart, mens den stadig er lille. havde kameraet med idag, men var løbet tør for batteri - fotografens mareridt nr. 1;-)

hvad laver sådan én som mig så ud på de sene aftentimer?? jeg sidder da lige og hygge cruiser mine yndlings netbutikker;-) er faldet for de her smukke støvletter!! synes de er to die for...hvad synes i?? holder de?? tror jeg vil smutte i seng og læse lidt i mit nyindkøbte eurowoman, ahhh.

//hey ladies!! i hope you have had a nice day and evening?? i just got home from my weekly dinner with my girlfriends, tuesday dinner (which is often not on a tuesday but it started out that way and since then we have named it the tuesday dinner:-) my friend has gotten the cutest little kitten, which we have all admired, cuddled and played with!! i hope i can snap some pictures of it very soon.

so what does a girl like me do late in the evening?? i'm cruising my favorite webshops;-) i just found these beautiful booties!! i think they are to die for...what do you guys think?? i think i'll hit the bed and snuggle up with my favorite fashion magazine, ahhh.

nighty night!
modepistol

Ingen kommentarer:

Send en kommentar