torsdag den 29. marts 2012

//G.R.E.Y.

cos grey dress, shoe boz loafers

my favorite facial expression

nail project from last night inspired by the blog love aesthetics;-)

modepistol

in denmark it's very often windy...

relaxing @ letz sushi nørrebronx, copenhagen


//nogle dage er trives jeg bare bedst i min grå kjole fra cos;-) den er afslappende og dejlig behagelig, men har et sporty look og et feminint snit - har virkelig ikke fortrudt at jeg købte den (på udsalg endda;-). jeg styler den både med mine yndlings sneaks fra asiscs og som idag med et par små fine loafers/slippers fra shoe biz. jeg synes det fungerer rigtig fint på begge måder.

har haft en rigtig dejlig dag med en spontan sushi date efter arbejde, hvor jeg rigtig kunne folde mig ud, som den grinebider jeg nu engang er:-) nu står den på film og microovns popcorn - jeg kan liiige klare det;-)

//some days i just love wearing my grey dress from cos although it's nothing fancy;-) it's comfy and relaxing but still has a sporty look and a feminine cut - i don't regret buying it for one second. i tend to style it with my favorite pair of sneaks from ascics or with my shoe biz loafers/slippers like today. i think both ways create a nice look.

i've had a great day with a spontaneous sushi date after work, where i got to laugh really hard like i often do:-) now i'm about to watch a movie and eat popcorn straight from the microwave - life is tough;-)

love!
modepistol

Ingen kommentarer:

Send en kommentar