torsdag den 15. marts 2012

//hair luxury

my favorite hair brush!!


//for noget tid siden gjorde jeg noget godt for mig selv (og mit hår!!), som jeg ikke har fortrudt. det var dyrt, men alle pengene værd! jeg købte en hårbørste til 600kr fra mason pearson. i er sikkert stødt på mærket i diverse modeblade, da det er en meget hypet børste. 

jeg er blevet så glad for min nye hårbørste, den kommer med mig overalt i min taske. den er virkelig en lifesaver til os piger, som har tendens til hår, der filtrer. hårbørsten kan bl.a. købes i holly gollightly's webshop

//some time ago i did something good for myself (and my hair!!), which i did not regret. it was expensive but worth it! i bought a hair brush for 106$ from mason and pearson. you guys have probably come across this brand in several fashion magazines, and the brush is very hyped.

i've become so happy with this hairbrush and i carry it in my bag all the time, and it is a real life saver. 

love!
modepistol

Ingen kommentarer:

Send en kommentar