lørdag den 17. marts 2012

//i-D THE ROYALTY ISSUE

source i-d online


//jeg ser virkelig frem til det næste nummer af i-d, hvor der er stort interview med mr. lagerfeld:-) jeg er vist lidt af en magasin nørd. sidst jeg i malmö nød jeg virkelig det store udvalg af lækre magasiner i sverige. hvis jeg boede derovre, er jeg sikker på at jeg ville købe mig fattig (læs: endnu fattigere end nu) i blade.

nok om min afhængighed..;-) nu vil jeg smutte videre i dagens program - skal til fødselsdag og senere til floor wars (i får billeder snart, det er virkelig en fed begivenhed). håber i nyder jeres weekend??

//i'm really looking forward to the next issue of i-d, where there is a big interview with mr. lagerfeld:-) i guess i'm a bit of a magazine nerd. the last time i was in malmö i really enjoyed the big variety of nice magazines in sweden. if i was living there, i'm sure i'd spend all my money on magazines.

well, enough on my addiction..;-) now i'm going to skip to the step in today's program me - i'm heading to a birthday party and later on going to floor wars (will show you guys pictures from this cool event). i hope you guys are enjoying your weekend??

love!
modepistol

Ingen kommentarer:

Send en kommentar