torsdag den 22. marts 2012

//LEAVING HOME

h&m tee, unknown brand necklace, nikon cam

jeans acne


//i får lige et hurtigt snapshot af, hvordan jeg så ud,da jeg forlod lejligheden til morges. jeg har min nye grå tee på fra h&m. jeg synes den er så fin!! kombinationen af det anderledes og lidt ladylike snit får fint modspil af det grå jersey stof - alt i alt, den perfekte tee:-) jeg håber de laver den i andre farver, men med det samme snit.

//i'm giving you guys a quick outfit post, so you can see how i looked, when i left the house this morning. i'm wearing my new tee from h&m. i like it so much!! the combination of the different and ladylike cut gets a nice contrast by the use of grey jersey material - all in all the perfect tee:-) i hope they produce it in other colors but with the same cut.

love!
modepistol

Ingen kommentarer:

Send en kommentar