fredag den 16. marts 2012

//on my skin

 beauté pacifique moisturizer and garnier bb cream


//kender i det, når ens yndlings dagcreme løber tør og man ikke lige har den 500kr, den normalt koster??:-( det skete for mig for et par dage siden, og jeg har brugt af mine rester i skabet, men igår var jeg simpelthen nødt til at købe en ny creme. 

jeg er ret glad for mærket beauté pacifique, så jeg endte med at købe den her fugtighedscreme til ca. 160 kr. ind til videre synes jeg den er et rigtig godt alternativ til min normale dagcreme, og så røg der lige en bb cream fra garnier med i købet. det sidste var mest som et eksperiment, da jeg ikke normalt går med så meget makeup.

hvilke produkter bruger i til hverdag?? har i også en yndlingscreme i kan anbefale??

//two new products i bought yesterday, when i can out of (my favorite) moisturizer:-) i couldn't afford to buy my favorite one, so i had to find a more budget friendly alternative. so far i'm quite satisfied with this one from beauté pacifique. 

i also (accidently) bought a bb cream from garnier - it was as an experiement mostly, since i don't wear that much makeup usually. 

do you guys have a favorite moisturizer?? which ones can you recommend??

love!
modepistol

2 kommentarer:

  1. Beauté Pacifique er det eneste jeg bruger. Jeg er helt vild med deres ansigtsrens og dagcreme, men jeg bruger dagcremen med pumpe - den skal du prøve. :-)

    /Maja

    SvarSlet
  2. Ej hvor sjovt:-) det er altså virkelig også gode produkter!! ok, den vil jeg prøve at købe næste gang - tusind tak for tippet Maja

    SvarSlet