onsdag den 21. marts 2012

//HEART MELTING

cutiepie american apparel


//jeg ved ikke, hvad der sker med mig, men måske er det bio uret, der tikker;-) så bare den her skønhed på american apparels hjemmeside (vidste ik at de var begyndt med børnetøj faktisk, men hvem gør ikke det i de her dag?? det er jo et kæmpe marked). er hun ikke bare skøn?? mit hjerte smelter - jeg håber jeg kan producere nogle børn, som er ligeså søde, når det bliver den tid..

//i don't know what is happening to me - maybe it's my bio clock ticking or something;-) i saw this beauty on american apparel webpage (i was not aware that they make children's clothing actually but then again who doesn't these days?? it's a huge market). isn't she a doll?? my heart is melting - i hope i'm able to make some children that are so cute, when that day comes..

love!
modepistol

Ingen kommentarer:

Send en kommentar