onsdag den 21. marts 2012

//ME MYSELF AND I

source taringa


//så er jeg endelig kommet hjem efter en laaang dag - først på arbejdet og så direkte videre ind til byen, hvor jeg havde et møde med en rigtig sød pige fra sverige, som gerne ville lave et video interview med mig, og stille spørgsmål til et preshopping event, jeg deltog i for noget tid siden. normalt er jeg ikke så vild med at blive optaget, men tænkte at det kunne være meget sjovt alligevel. jeg har også lavet mange projekter i forbindelse med mit studie, hvor søde mennesker har hjulpet mig, så nu var det på tide at give tilbage;-)

det var alt i alt en rigtig god oplevelse - jeg synes hun havde nogle fine spørgsmål og klarede rollen som interviewer rigtig fint. nu nyder jeg bare at være hjemme, og for en gangs skyld have en aften, hvor jeg bare kan chille, spise noget godt (og noget "skidt") og gøre lige hvad der passer mig - dejligt!!

//so i finally got home from a looong day - first work all day then straight on to a meeting in town with a sweet girl from sweden. she wanted to make a video interview with me and ask some questions about a pre shopping event, which i participated in a while ago. usually i'm not that into being recorded, however i thought i might be fun. i've done a lot of projects myself, where nice people have helped me out, so i thought it was time to give back;-)

all in all it was a good experience - i think she had some good questions and was super duper in the role as the interviewer. now, i'm enjoying just being at home and for once i have a night where i can chill out, eat something good (and something "bad") and do whatever i want - nice!!

love!
modepistol

Ingen kommentarer:

Send en kommentar