mandag den 12. marts 2012

//Oui madame

blue sara shirt, black hero mode skirt 





shoe biz shoes


//en hurtig outfit post, så i kan se, hvad jeg har haft på kroppen idag;-) nederdelen købte jeg i fredags. troede egentlig, at jeg skulle have den på til fødselsdag i weekenden, men så fortrød jeg i sidste øjeblik og tog noget helt tredje på (meget typisk mig).

mit outfit idag er noget mere ladylike end jeg plejer, men jeg prøvede at gøre det mere afslappet ved at kombinere med mine herresko fra shoe biz.

//a quick outfit post, so you guys can see what i've been wearing today;-) i bought the skirt last friday. i was supposed to wear it this weekend but last minute i changed my mind and wore something completely different (very typical for me)

my outfit today is a lot more ladylike than what i usually wear. i tried to soften up the look by wearing my shoe biz men's shoes.

goodnight ladies!
modepistol 

5 kommentarer:

  1. din nederdel er simpelthen så fin :)

    SvarSlet
  2. tak:-) fedt at i kan li' den - var lidt i tvivl om det var mig, især efter at jeg havde ditchet den i weekenden;-) synes nu også at den er fin, og den sidder super behageligt

    SvarSlet
  3. Sikke en skøn blog du har dig! Den skal jeg helt sikkert være fast læser af :-)

    Majajordal.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hej Maja, tusind tak for din søde kommentar!!:-) det er jeg rigtig glad for!!

    kh Mia

    SvarSlet