mandag den 12. marts 2012

//spring has arrived

trench from cosstores


//solen skinner i københavn og alt emmer af forår - skønt!! men pt. har jeg stadig min elskede vinterfrakke på fra bruuns bazar, men hvad søren skal jeg tage på af overtøj, når nu det er lidt varmere??

har i fundet den perfekte jakke/frakke/trench til foråret?? jeg cruisede lige hurtigt cos og fandt den her trench, som jeg synes er rigtig fin - på flere måder. hvad synes i?? 

//the sun is shining here in copenhagen and everything screams spring - fantastic!! however, i'm still wearing my beloved wintercoat from bruuns bazar. So what should i wear for spring season??

have you guys found the perfect jacket/coat/trench?? i cruised the cos online shop and found this trench, which i think i really nice - in many ways. what do you guys think?? 

love!
modepistol

Ingen kommentarer:

Send en kommentar